הפעולות הכי חשובות שצריך לבצע כדי לנצל את ווליום המכירות עד סוף החודש

לאחרונה שוחחתי עם מספר בעלי עסקים בעולמות האיקומרס, נוכחתי לדעת כפי שהרגשתי זאת עד כה, כי הווליום של האנשים שמתעניינים ורוצים לרכוש הוא גבוה מאוד וכי החברות האלה הצליחו לסחוף בצורה טובה את הקהל לרכוש את המוצרים שלהם ולהשאיר את הלקוחות כלקוחות מרוצים ומאושרים שהולכים לרכוש מהם שוב ושוב (ושוב).

 

  1. להלן מספר נקודות חשובות שכדאי שתתנו עליהם את הדגש בימים הקרובים.
  2. אנשים רוצים לקנות, זכרו זאת, חברות מפחות לשלוח מיילים ולצאת במבצעים, אבל שעושים זאת "ללא חגיגה" אלא רק כהטבה, זה מתקבל הרבה יותר טוב אצל הלקוחות.
  3. לוודא שהתהליך של הצ'ק אווט עובד כמו שצריך ובכלל האתר תקין.
  4. לשלוח מייל טקסטואלי, פשוט עם הצעת הערך שלכם. לא חייבים לעצב מיילים שיעלו הרבה כסף, זמן וכאבי ראש. מייל טקטואלי יעשה את העבודה בצורה טובה.
  5. להיות עם אצבע על הדופק, לבדוק כל הזמן מה קורה עם המדדים של המכירות שלהם ואחוזי ההמרה.

  6. במידה ויש לכם יכולות סיגמנטציה ומסעות לקוח - תוכלו לשלוח למספר קהלים מיילים מאוד ממוקדים:
  • לשלוח אימייל ללקוחות שנרשמו החודש ולא רכשו.

  • לשלוח אימייל ללקוחות VIP שלא רכשו עדיין שלא יפספסו את הסייל.

  • ליצור מסע לקוח נוסף של לקוח שהוסיף לסל, לא רכש ונרשם בשבוע האחרון - עם מייל ייעודי של בלאק פריידיי. כל מי שהופך להיות ACTIVE ON SITE, כלומר מבקר באתר בתקופה של ה 24 שעות, מקבל אימייל אישי עם המוצר האחרון שצפה בו אם לא רכש לאחר כשעה מתחילת הביקור.

  • שלחו SMS ללקוחות עבר: לשלוח SMS ללקוחות שנרשמו, נכנסו, יצרו אינטראקציה ב - 24 שעות האחרונות ולהכניס בהם FOMO.

  • לוודא שלא מחמיצים אף לקוח, שכל לקוח במאגר הלקוחות ידע שיצאתם במבצע לקראת הסייל בנובמבר, בלי לציין "בלאק" בלי לציין "חגיגות".