לאחרונה שוחחתי עם מספר בעלי עסקים בעולמות האיקומרס, נוכחתי לדעת כפי שהרגשתי זאת עד כה, כי הווליום של האנשים שמתעניינים ורוצים לרכוש הוא גבוה מאוד וכי החברות האלה הצליחו לסחוף בצורה טובה את הקהל לרכוש את המוצרים שלהם ולהשאיר את הלקוחות כלקוחות מרוצים ומאושרים שהולכים לרכוש מהם שוב ושוב (ושוב).
לשלוח אימייל ללקוחות שנרשמו החודש ולא רכשו.
לשלוח אימייל ללקוחות VIP שלא רכשו עדיין שלא יפספסו את הסייל.
ליצור מסע לקוח נוסף של לקוח שהוסיף לסל, לא רכש ונרשם בשבוע האחרון - עם מייל ייעודי של בלאק פריידיי. כל מי שהופך להיות ACTIVE ON SITE, כלומר מבקר באתר בתקופה של ה 24 שעות, מקבל אימייל אישי עם המוצר האחרון שצפה בו אם לא רכש לאחר כשעה מתחילת הביקור.
שלחו SMS ללקוחות עבר: לשלוח SMS ללקוחות שנרשמו, נכנסו, יצרו אינטראקציה ב - 24 שעות האחרונות ולהכניס בהם FOMO.
לוודא שלא מחמיצים אף לקוח, שכל לקוח במאגר הלקוחות ידע שיצאתם במבצע לקראת הסייל בנובמבר, בלי לציין "בלאק" בלי לציין "חגיגות".